شاهتورSHAHTOOR

شاهتورSHAHTOOR
 
ققنوس شاتور
Design by : NazTarin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 99
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



تعبیر خواب آنلاین

.

بنام آنکه هستی نام ازاویافت.

ققنوس پرنده ایست افسانه ای ونمادی ازجاودانگی وپایداری به شمار میرود.

این پرنده هزارسال عمر میکندجفتی ندارد ومنقاری بلندداردکه ازآن آوازی خوش شنیده میشود

وقتی عمرش به پایان میرسد بربالای کوه هیزم جمع میکند وبرآن می نشیندوبالهایش رابرهم میزند وآتشی برپا

میکند و خود در آن می سوزد واز خاکسترش تخمی بوجود میآیدوققنوسی بوجود میآید.

 



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت13:49---16 تير 1392
سلام خوبی؟ دوست من وبلاگت را از وبلاگ های بروز شده پیدا کردم و خوشحالم که با وبلاگت آشنا شدم ولی خیلی ناراحت شدم چون بازدیدت خیلی کمه یه پیشنهاد بهت می کنم و یه سایت دارم بیا وبلاگت را داخل سایتم ثبت کن تا بازدید کننده های وبلاگ من بیان به تو هم سر بزنن منتظرت هستم گلم


سارا
ساعت13:47---16 تير 1392
سلام خوبی؟ دوست من وبلاگت را از وبلاگ های بروز شده پیدا کردم و خوشحالم که با وبلاگت آشنا شدم ولی خیلی ناراحت شدم چون بازدیدت خیلی کمه یه پیشنهاد بهت می کنم و یه سایت دارم بیا وبلاگت را داخل سایتم ثبت کن تا بازدید کننده های وبلاگ من بیان به تو هم سر بزنن منتظرت هستم گلم


هرندی
ساعت22:25---19 ارديبهشت 1392
باسمه تعالی
باسلام
خطاب من در این نامه به مردم شهر اژیه و روستای اسلام آباد است که بر سر مساله یی جزیی با مردم شهرهرند دچار اختلاف شده اند.
اختلاف شما از آنجایی شروع شد که هرند به شهر و مرکزبخش ارتقاء پیدا کرد، ولی اگر کمی فکر کنید می فهمید که این ارتقاء کاملا درست وبجا بوده است.زیرا ملاک مرکزیّت،جمعیّت و وسعت است که مسلما هرند از نظر این دو عامل از اژیه و اسلام آباد بهتر است. ومن می دانم که شما از نظر تعصّباتی که دارید و می خواهید شهر و روستای خودتان بالاتر باشد،دچار این اختلاف شده اید ولی این کارها برای مسوولین قابل قبول نیست وآنها از روی همان دو عاملی که گفتم،شهر یا روستایی را ارتقاء می دهند واین که برخی از شما گفته بودید هرندی ها بدلیل نفوذ در مقامات بالا،تمام امکانات را به سمت هرند سوق می دهند شایعه و خرافاتی بیش نیست.زیرا اگر هرندی ها نفوذی داشتند،جاده و ادارات دولتی که به کوهپایه منتقل شد را به هرند می آوردند.
پس کمی عاقلانه ومنطقی قضاوت کنید تا اختلاف بخشداری، به اختلاف فرمانداری تبدیل نشود وحق به حق دار برسد.
حال گذشته ها گذشته ، ودیگر قرار نیست بخشداری را از هرند بگیرند و به شما بدهند.پس بهتر است حالا که شما زیر مجموعه ی بخش جلگه به مرکزیّت شهرهرند هستید،دست از لجبازی برداشته وبجای بدگویی درباره ی هرند به دفاع از آن برخیزید.زیرا اگر هرند،شهرستان شود من حتم دارم شما هم به بخش و شهر ارتقاء می یابید. والسّلام





افشین محمدی
ساعت16:24---14 ارديبهشت 1392
خسته نباشی خوبی من سایت تبادل لینک اتوماتیک دارم اگه مایل بودید با سایت من تبادل لینک کنید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 27 بهمن 1398برچسب:, توسط ققنوس